torstai 27. kesäkuuta 2013

Kiirettä pitää :D

Tää postailu on nyt jäänyt vähän vähiin, mutta tässä on ollu aika paljon menoa yms. :D Juhannuksen vietin siis mökillä perheen kesken, ja oon ollu myös kavereitten kanssa. Huomenna ois suunta Tallinnaan ja tuun sieltä sitten sunnuntaina. Koitan muistaa ottaa kameran mukaan, et jotain kuvia saisin tänne reissust :D Nyt ei voi ainakaa valittaa et olis kylmä kesä ! :D Eilenki ulkona suorastaan paahtu, kun olin serkun tykönä kattoo hevosii, ja sitten pestiin ne. :) Mittari näytti eilen joskus 3-4 aikaa 30.5 astetta lämmintä. Mut yleensä kun tulee noin lämmintä, ni on ukkostakin luvassa, niinku eile yönä se ukkone sitte tulikin. Heräsin keskellä yötä (tai keskellä ja keskellä yötä, en sattunu siinä vaiheessa kattomaan kelloa, mutta kuitenkin.) kauheeseen paukkeeseen, kun ukkone jyrisi talon yläpuolella, tai ihan alle kilometrin etäisyydellä.
Mä en nyt sitten oikeestaan tiiä millon mä oikeen sen vastauspostauksen teen, tai se on joo kuvattu jo, mut en oo ihan varma laitanko sitä tänne vielä. :D Mut kyllä se sitte josai kohtaa vielä tännekki ilmestyy. :D


Ei mulla varmaan mitään sen ihmeellisempiä kerrottavia ole :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti