tiistai 31. joulukuuta 2013

Vuosi 2014 ! :3



Vihdoin -parin tunnin päästä-, se tapahtuu, vuosi vaihtuu ! :3 Saa taas aloittaa 'alusta', uus vuos, uudet kujeet ! :D <3


Mä nyt haluan kiittää teitä uusia, että vanhoja lukijoita ! :3 Tää vuosi on muutenkin ollut tosi upee, oon saanu tutustua uusiin ihmisiin, Wilma on yks niistä ! <3 Mä en kadu Wilun tapaamista, se on mulle yks tärkeimmistä kavereistä ja kaikinpuolin ihana ! c: <3

On ollu suruja ja iloja aika tasapuolisesti, mutta toivottavasti ens vuonna sais keskittyä olennaiseen, olla iloinen, terve, ja saada uusia ystäviä ! :) <3
Suunnitelmia on kyllä ens vuodeksi ihan riittävästi, et meno on varmaan aika vauhdikasta silloin ! :D <3 Mutta nyt kumminkin tosi iso kiitos mun perheelle, ja erityisestti kavereille ! :3 :) <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti