tiistai 16. heinäkuuta 2013

Uus puhelin :)


Eli siis viime viikonloppuna tuli ostettuu uus puhelin Samsung galaxy s advence :) Vanha kun oli nyt jo vähän kärsinyt, siitä oli 4 näppäintä lähteny ja näytössä oli mukavia naarmuja, se siis oli sellanen Nokia x3 touch and type :D Ja no eilen lähin joskus 3 aikaan kylälle, siellä sitten olin Alin, Annan, Jennan ja muitten kanssa. Ali, Anna tai Jenna muute jos satutte lukee tän, ni ' mitä hevonen sanoo ? ' c: :D ja sitte takasin kotiin tulin siinä puol 9-9 aikaan :) Niin en sitten enää viittiny alkaa väsätä postausta :D
Eilen mäki sit päätin tehä instagramin, alin avustuksella :D mutta voin sitten vaikka laittaa jossakin kohtaa linkin mistä pääsette mun instaan :D Tänään kävin Porissa, ja sitten huomennaki se olis suunta kohti Porii :D Viime viikon torstaista sunnuntaihin olin serkuilla ja sitten perjantaina käytiin Särkänniemessä, Tornado ja Half Pipe on vaan ne parhaimmat laitteet ! :D Tiiätte varmaan Trombin, se missä ollaan niinku mahallaan ? Joo mä päätin etten enää mee siihen, koska mun solisluut ja oikee olkapää tuli Trombissa ihan sairaan kipeiks ja pääki kolahti pari kertaa niihi rautakehikko jutskiin :D









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti