sunnuntai 26. toukokuuta 2013

When everything's wrong you make it right


Tosiaan tällä viikolla ei hirveesti oo ollu aikaa päivittää blogia, perjantain oli ensimmäin ja viiminen fysiikan koe. Mä olin lievästi sanottuna yllättyny tuloksesta, (positiivisessa mielessä) koska aloin lukemaan siihen vasta torstai illalla. Maanantaina oltiin siis tutustumassa yläasteeseen, ihan mukavaa siellä oli. :) Sillee hyvä, kun mun serkku ja isosisko  on samassa yläasteessa, ni ei ainakaan tuntunu niin vieraalta paikalta, ja niiltä oon sitten kuullu vähä et minkälaisia ne opettajat on ja säännöistä yms. :D Luokkajaot nyt oli mitä oli, oisha ne tietysti paremminki voinu mennä. Mutta onneks mä tunsin jo niitä ihmisiä etukäteen, kenen kanssa ois tarkotus alottaa syksyllä samalla luokalla. Se voi kyllä olla, että niitä luokkajakoja vielä vaihdellaan. Perjantaina koulun jälkeen menin Jennalle, ja Ali tuli sinne sitten kanssa pian. :) Lähin saattamaan Jennaa ja Alia bussipysäkille, Annakin tuli mukaan. No Ali & Jenna lähti siit bussilla Poriin päi, ja ite lähin Annan kanssa niille. Tulin sitte joskus 6 aikoihin pyörällä kotiin, yleensä siis kuljen koulumatkat bussilla, mut perjantaina päätin pyöräillä kouluun ja takas, täältä keskustaan on siis joku 7.5km :D Nyt sitte maanantaina käynnistyis viimine kouluviikko ala-asteella. :) Tiistaina luokkaretkelle, se voi olla että kerkeen vielä illalla lisäilemään kuvia tänne mitä oon viikonlopun aikana ottanut,  mutta nyt en oikein kerkeä. :D Mut siis tosiaan ei mulla sen ihmeellisempiä asiaa ollut ! :)
Postaus ideoita saa toki laittaa kommentti osioon. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti