sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Tietokonelapsi kun olen :D

Joo hei vaan hei, pitkästä aikaa :D Mä sähläsin tänään tän blogin kanssa jotain ihmeellistä, niin liityin vahingossa oman blogini lukijaksi, mutta sain sen pois, tosin kaverin avustuksella. :D
Mä en tiiä mihin nää päivät on oikeen kadonnu, tai no tiedän, mut kummiski :D Täsä on nyt taas ollu vähän kiireitä, huomenna lääkäriin (taas xD), onnistuin torstaina telomaan ton polveni lenkillä. Mutta siitä varmaan paasaan huomenna enemmän, kun 'tuomion' saan selville. Pitäis varmaan perustaa erikseen joku polvi ongelmat blogi :D No kumminkin tänää vietin Äitienpäivää ihan kotona, perheen kanssa. Ja sitten käytiin mummulassa, ja Isomummun luona :)
Pitäis vielä joku 3 viikkoa jaksella koulua, mut uskon et se aika menee nopeesti. :) Mulla ei nyt niin paljoa kesä suunnitelmia ole, Ikean reissu ja Tallinnaan reissu ois jo tiedossa, mutta ei muuta sen isompaa varmaan. Tai suunniteltiin yhen Karlan kanssa (lentopallo kaveri), että mentäis Särkkiksee, keilaa, seinäkiipeilee, telttailee, mökille, ja ties mitä muuta, saas nähä et toteutuuko puoliakaan noista :D
Ei mulla mitään ihmeellistä päiviteltävää ollut, huomenna tai tiistaina tulee kyllä ihan kunnollinen postaus, sen takaan ! :)
Tässä on muuten parina päivänä ollu ihanat ilmat ! :)
Kyllä, oli tärkeä tieto :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti