tiistai 14. toukokuuta 2013

Pelkkä joo tai ei kertoo paljon, jos osaat kysyä oikean kysymyksen oikealla hetkellä

Tänää ei mitään kauhean normaalista poikkeavaa tapahtunut, paitsi partio peruuttiin. Mä olin tullu just kaupasta, olin kävelees siit kirjastoo ja sieltä partioo, kunnes sain viestin et partio tänää peruttu. :D No mä sit soitin Annalle et saiks se viestin et partio on peruttu, ja sit kysyin et voinko mennä niille. Annalla oli kanssa Ali & Jenna, mut Jenna oli just lähössä. Mä kävin nopeesti sitte kirjastossa, ja soitin Annalle jos ne haluu Alin kanssa tulla mua vastaan, vaiks ulkona kyllä vähän tihutti vettä. No sitte ku Ali ja Anna tuli mua vastaa, niin ne käveli tyynen rauhallisesti pari metrii ohi, mut palas takas nauraen. :D Oltii siinä hetki Annalla sisällä, ja sitte mentii ulos riehumaan. Ali & Anna sitte kehitti oman trampoliini tanssin, ja muita tansseja mitkä ne keksi siellä ulkona. :D Ens kerralla pitää kyllä ottaa kamera mukaa ! :) Ja sitte suunniteltii et lähettäis joskus käymään Tampereella, mut saa nähä mitä siitäki ideast tulee :D 2 viikon päästä meen jutteleen lääkärin kanssa eteen tulevasta polvi leikkauksesta, ja siitä koko toimenpiteestä, mut en usko et se leikkaus ainakaan ihan heti tehdään.
Siinä varmaan kaikki oleellinen, tää oli nyt ehkä vähän tylsä & kuvaton postaus, koska en ole kuvannut mitään pitkään aikaan.
Mut ulkon paistaa viel aurinkoo ! :) Tai täälä ainaki paistaa :)
Ainii juu, sitte aattelin vielä et tekisin joskus lähitulevaisuudessa sellasen esittely tapasen postauksen, poistin sen vanhan, koska se oli vähän hutaisten tehty :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti